Thursday, March 12, 2009

Shoot Photo

Shoot Photo is one of my interest...
from lower secondary school by using camera phone
to higher secondary school used digital camera
till college school life with DSLR-Digital single Lens Reflex

拍照对我的意义:
1。将你的样子放进四方形的框框里
2。把记忆存进相片里
3。将你最好看的一面定格在里面
4。拍下好的照片当作一辈子的留恋
5。我的兴趣
6。拍下最好看的照片,令对方开心。
7。把我小小的杰作,献给小小的朋友欣赏。
8。将快乐带给自己
9。得空的时候,看看照片,是一种消遣
10。拍照对我有一种连形容词都形容不到的意义。

我就是喜欢拿着相机到处拍...
althought start from secondary school never recieve a birthday present..
just buy present for frens...
everytime frens say that i got everything.。
wish to have a DSLR camera...
but i will buy it myself d...

aPoo每日一废:

我阿婆虽然不能带来100分的快乐给自己,
可是我会用100分的自己带快乐给你们。

No comments: